maandag 26 oktober 2015

we zijn er

Hoi allemaal, zaterdagavond om 18.00 zijn we afgemeerd in Tuzi Gaza Marina in Kwazulu Natal, Zuid Afrika. De laatste loodjes vielen niet mee, Roderick was heel langzaam herstellend van de griep en ik kreeg vervolgens ook de volle laag. Maar we zijn er, helaas konden we vanuit de marina geen radiocontact meer maken, dus direct zondag een nieuwe Simkaart gekocht voor de telefoon, maar helaas werkte die niet. Roderick is er twee dagen mee bezig geweest, van en naar de shop en weer terug.
Nu werkt de simkaart, maar wil de telefoon niet meer opladen, dus nog even wat problemen te slechten. Momenteel ben ik nog erg gammel, ik hoest me suf, dat geeft te denken, dus even rustig aan. Binnenkort wordt de website bijgewerkt en de laatste oceaandagen ook meteen beetgepakt. Onze positie is 28 47.659S 032 04.761E
Eerste kennismaking met het Afrikaanse land: De mensen zijn overwegend erg vriendelijk, de Blanken zijn echt heel wit en ook veelal heel vet en vadsig, nog nooit zoveel echt dikke mensen gezien, Het eten is heerlijk! De Rand is maar 0,06 cent, dus is hier alles tamelijk goedkoop. Vers fruit, prachtige groenten, aapjes, krokodillen en nijlpaarden om de hoek. We gaan het allemaal meemaken, maar eerst even bijtanken.
Rodericks nieuwe nummer is 062 38 96 847 , daar moet het landnummer van Zuid Afrika nog voor, moeten we nog even opzoeken. Hier wil ik het even bij laten, ik moet nodig even rusten. Groetjes en tot gauw op de officiele Happy Bird website. R&Y

----------
radio email processed by SailMail
for information see: http://www.sailmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten